Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Todos los temas no relacionados con el Real Sporting de Gijon
Responder
Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 17 Sep 2020, 09:15

Hola xente, necesito facer práctiques en una empresa que se dedique a instalaciones solares fotovoltaiques y como nun conozo ná de'esti sector agradecería muncho si daquién me pue recomendar dalguna. Les práctiques entámoles el 25 payares (noviembre), y anque tovía tengo tiempu tengo que moveme ya pa buscar una lo más seria posible.

Gracies d'antemano a to@s.

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 17 Sep 2020, 09:26

Matizo: les práctiques van enfocaes pa la organización y proyectos de instalaciónes solares fotovoltaiques, vamos que nun ye en plan operariu físicu de montaje, más bien en rollu técnicu pa facer y dimensionar esos proyectos d'instalaciones solares fotovoltaiques.

Avatar de Usuario
Aciana
Sporting B
Mensajes: 3882
Registrado: 14 Oct 2012, 14:34
Ubicación: Visit Jalisco

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Aciana » 17 Sep 2020, 23:39

Igual podrías consultar en la Fundación Asturiana de la Energía
http://www.faen.es/
Probablemente te puedan asesorar

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 18 Sep 2020, 13:03

Aciana escribió:
17 Sep 2020, 23:39
Igual podrías consultar en la Fundación Asturiana de la Energía
http://www.faen.es/
Probablemente te puedan asesorar
Voi mirar eso tamién. Gracies Gatu.

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por carrio » 05 Oct 2020, 13:01

mande fae un par de meses una docena correos a toles empreses asturianes del sector, solo me respondio una... y con un presupuestu el doble de caru q el equivalente de cualquier empresa online mediterranea/andaluza

asi tienes el sector...

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 14 Oct 2020, 10:52

carrio escribió:
05 Oct 2020, 13:01
mande fae un par de meses una docena correos a toles empreses asturianes del sector, solo me respondio una... y con un presupuestu el doble de caru q el equivalente de cualquier empresa online mediterranea/andaluza

asi tienes el sector...
¿Qué quies decir, que te dieron un presupuestu el doble de caru que los presupuestos que te dan empreses del sur pal mesmu sitiu? Si ye así, ye que ye'l doble de caro. Dígotelo porque si quies alimentar un consumu concretu en Levante, Castiella o Andalucía salte un cachu más barato que si quies alimentalu n'asturies porque tienes que poner munches más plaques solares ya que tenemos menos irradiancia solar qu'ellos. Y si fuese esto segundo ya sería más normal.

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 14 Oct 2020, 10:54

Aciana escribió:
17 Sep 2020, 23:39
Igual podrías consultar en la Fundación Asturiana de la Energía
http://www.faen.es/
Probablemente te puedan asesorar
Vaya plan que tien esta xente... ni asesorar, ni informar, ni ná de ná. Otru chiringuitu que mantenemos y que o nun valen pa ná o nun quieren valir, que pal casu patates...

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 14 Oct 2020, 10:56

Concretamente son estes les competencies pa les que podría optar:

Unidades de competencia

- Determinar la viavilidad y desarrollar proyectos de instalaciones solares fotovoltaicas.
- Organizar y controlar el montaje y mantenimiento de instalaciones solares fotovoltaicas.


Ocupaciones o puestos de trabajo relacionados

- Promotor y/o proyectista de instalaciones solares fotovoltaicas.
- Responsable de montaje y/o mantenimiento de instalaciones solares fotovoltaicas.
- Responsable de explotación y mantenimiento de pequeñas centrales solares fotovoltaicas.

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por carrio » 14 Oct 2020, 12:06

Arronidaeco escribió:
14 Oct 2020, 10:52
carrio escribió:
05 Oct 2020, 13:01
mande fae un par de meses una docena correos a toles empreses asturianes del sector, solo me respondio una... y con un presupuestu el doble de caru q el equivalente de cualquier empresa online mediterranea/andaluza

asi tienes el sector...
¿Qué quies decir, que te dieron un presupuestu el doble de caru que los presupuestos que te dan empreses del sur pal mesmu sitiu? Si ye así, ye que ye'l doble de caro. Dígotelo porque si quies alimentar un consumu concretu en Levante, Castiella o Andalucía salte un cachu más barato que si quies alimentalu n'asturies porque tienes que poner munches más plaques solares ya que tenemos menos irradiancia solar qu'ellos. Y si fuese esto segundo ya sería más normal.
casi doble preciu coles mismes plaques, inversor y demas... no evidentemente dependiendo del sol q nos pegue :grin:

y ya te digo q lo sorprendente ye q munchos ni se dignaron a contestar... y mandelo col mail de la empresa

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 14 Oct 2020, 12:37

carrio escribió:
14 Oct 2020, 12:06
Arronidaeco escribió:
14 Oct 2020, 10:52


¿Qué quies decir, que te dieron un presupuestu el doble de caru que los presupuestos que te dan empreses del sur pal mesmu sitiu? Si ye así, ye que ye'l doble de caro. Dígotelo porque si quies alimentar un consumu concretu en Levante, Castiella o Andalucía salte un cachu más barato que si quies alimentalu n'asturies porque tienes que poner munches más plaques solares ya que tenemos menos irradiancia solar qu'ellos. Y si fuese esto segundo ya sería más normal.
casi doble preciu coles mismes plaques, inversor y demas... no evidentemente dependiendo del sol q nos pegue :grin:

y ya te digo q lo sorprendente ye q munchos ni se dignaron a contestar... y mandelo col mail de la empresa
Pues si ye casi'l doble preciu con too igual entós sí que hai diferencia... Y lo de ni contestate tamién, vaya impresentables.

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por carrio » 14 Oct 2020, 12:56

pues si, ye lo qu'hai... diran les perres pa sevilla o malaga cuando ponga les plaques

renovables asturias ye la q me respondio

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por carrio » 21 Oct 2020, 17:56

se me pasaba comentar

hay una web con toles empreses e instalador de fotovoltaicos asturianos, y consegi media docena mas de correos pa pedir prespuestos... mandelos cola cuenta la empresa fae una semana y sabeis cuantos me contestaron? ningun ](*,)


Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 13 Nov 2020, 20:04

A falta once díis pa entamar les practiques d'empresa ya topé onde faceles, ye una empresa que tien miu bona pinta pa poder desarrollar los conocimientos que aprendi y poder siguir aprendiendo más sobre proyectos fotovoltaicos.

Munches gracies a Aciana y Carrio pola informacion y ayuda que me dieron sobre esti asuntu. Pero sobre too gracies infinites a otru foreru que fo'l que me facilitó'l !!abor poniéndome en contactu con dicha empresa y ensin el cual hubiese sio casi mposible dar con ella. Nun vos digo quien ye porque nun quiero joder la bona reputación que tien colos pesos pesaos, y nunca meyor dicho lo de pesaos. :grin:

Otra cosa que me presta ye que, como la empresa ye de Xixón, voi tener que dir una temporauca pela Villa, cosa que siempre me presta de vez en cuando.

Podeis pes!!ar esti filu o dexalu pa charrar d'esti tema, si vos paez, que de xuru dirá n'aumentu d'equí p'arriba.

Saludos cordiales.

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por carrio » 14 Nov 2020, 10:38

tu deprende q tovia me vas poner les plaques solares xD

Avatar de Usuario
Arronidaeco
Primer equipo
Mensajes: 9208
Registrado: 04 Feb 2012, 01:01

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por Arronidaeco » 14 Nov 2020, 23:34

A ver si ye verdá, Carrio.

Avatar de Usuario
carrio
Primer equipo
Mensajes: 15499
Registrado: 14 Oct 2007, 16:50
Ubicación: Asturies - Siero - La Pola

Re: Empresa de proyectos solares fotovoltaicos

Mensaje por carrio » 13 Jul 2022, 10:31

bueno... ya les tengo furrulando

si andais pensando en poneles, pensar q los materiales facil subieron un 20-30% los ultimos 3/4 meses y hay coses como inversores q tan dando fecha entrada pa febrero 2023, nosotros la bateria tardonos 3 meses en q la tuviesen en stock

y pa instalar vereis, les empreses gordes internet del ramu tan dando 3/4 meses pa instalar y el q me la monto a mi lleva desde semana santa q nun da ya ni feches instalacion hasta finales añu

Responder